Autor doporučuje zaplnit internetové stránky čerstvými, hodnotnými a aktuálními informacemi, které se stanou centrem diskuzí o vašem oboru, nebo alespoň cennou a viditelnou oázou pro potenciální zákazníky, kteří hledají odpovědi a mají zájem o informace. Důležitý je stálý tok čerstvých informací, které přivedou správné návštěvníky a posílí image firmy jako důvěryhodného odborníka.
- Méně je více. Už jste někdy viděli hada trávit velkou kořist? Dokáže to, ale trvá to spoustu času. Příliš internetových projektů znamená podobnou situaci. Začínají velkými plány s tím, že kvůli přílišné komplikovanosti projektů zůstávají stránky dlouho beze změn. Začněte raději v jednodušším stylu vytvořením minimálního počtu stránek, které umožní návštěvníkům najít to, co hledají. Pak zvažte jejich pravidelný rozvoj a aktualizaci.
- Zapojte tým. Autor doporučuje zveřejnit úspěšné příklady z firemní praxe. Například situace, kdy rada od zákazníka pomohla firmě vyřešit problém nebo ušetřit čas. Vysvětlujte, co a proč děláte, lichoťte jim a řekněte, co chcete – jejich zkušenosti, kterým se budete snažit přizpůsobit a vyhovět.
- Spojte firemní zkušenosti s potřebami zákazníka. Sepište si na jednu stranu dosažené zkušenosti a na druhou potřeby, obavy a přání zákazníků. Pak pospojujte zkušenost a potřeby. Tak zjistíte potenciální témata.
- Zvolte taktiku a připravte si plán. Když shromáždíte materiál, je třeba jej zformulovat do psaného textu pro vaše internetové stránky. Čím jednoduší a méně formální text, tím lépe. Důležité je přidělit obsahu, jak často bude aktualizován a tento údaj zveřejnit i na stránkách. Výběr formátu by se měl odvíjet od toho, jak hluboko se chcete tématem zabývat a také podle toho, na co jsou vaši návštěvníci zvyklí.
- Sledujte statistiku stránek a přizpůsobujte obsah ohlasu. Pokud jsou internetové stránky součástí vašich marketingových snah, je třeba, abyste nenechali záležitosti spojené se sledování návštěvnosti pouze na IT. Zapojte marketing tak, aby také byli v obraze, jaké popularitě se zveřejněné informace těší. Ať jsou reakce jakékoliv, je důležité je pravidelně sledovat a učit se z nich. Sledujte, co funguje, co ne a přizpůsobujte taktiku. Reakcí na zpětnou vazbu můžete přilákat více potenciálních a stávajících zákazníků, aby se účastnili plodných diskuzí.
-av-