Na otázku, co ovlivňuje prodej, odpovídají manažeři nejčastěji, že ekonomika, demografická charakteristika zákazníků, konkurence nebo nejnovější inovace. I když však…
S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít…
V současné době je třeba pracovat na budování vztahů a dalších aktivitách,…
Každý byznys by měl mít svou jedinečnou osobnost. Silná osobnost firmy se…
Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům…
Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na…
První tři čtvrtletí letošního roku přinesla 969 konkurzů právnických osob,…
Jednání s náročnými zákazníky patří k obchodu. Je proto třeba naučit se s…
V dnešní době je pro firmy stěžejní, aby si dokázaly udržet současné…
Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro…
Evropská komise iniciovala vznik Evropské sítě velvyslankyň pro podporu žen…
Stížnosti zákazníků patří mezi běžné obchodní zkušenosti firem, které je…
Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické…