Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže. Potenciální zákazník očekává, že obchodník produktu rozumí a je schopen ukázat, jak funguje. Měl by…
Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek…
Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší…
Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé…
Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení…
Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi…
Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají…
Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek…
Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce…
Zaměstnanci jsou dnes přizpůsobivější než v minulých letech. Shodlo se na…
Podle aktuálních údajů Eurostatu se ekonomika Evropské unie i eurozóny…
Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to,…
Klišé o dobrých věcech, které se prodávají samy, nemusí v praxi fungovat.…