Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte předvádění produktů

Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže. Potenciální zákazník očekává, že obchodník produktu rozumí a je schopen ukázat, jak funguje. Měl by…

Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek…

Čím více nasloucháte, tím více prodáte

Článek v rámci předplatného Čím více nasloucháte, tím více prodáte

Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší…

Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

Článek v rámci předplatného Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé…

Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

Článek v rámci předplatného Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení…

Dobrý marketing chce dobrý příběh

Článek v rámci předplatného Dobrý marketing chce dobrý příběh

Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi…

Jak na nerozhodné zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na nerozhodné zákazníky

Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají…

Základem úspěšné prezentace je příprava

Článek v rámci předplatného Základem úspěšné prezentace je příprava

Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek…

Proč obchody selhávají?

Článek v rámci předplatného Proč obchody selhávají?

Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce…

Recese přinesla větší přizpůsobivost zaměstnanců

Článek v rámci předplatného Recese přinesla větší přizpůsobivost zaměstnanců

Zaměstnanci jsou dnes přizpůsobivější než v minulých letech. Shodlo se na…

Recese v Evropě skončila

Článek v rámci předplatného Recese v Evropě skončila

Podle aktuálních údajů Eurostatu se ekonomika Evropské unie i eurozóny…

Máte žíznivé zákazníky?

Máte žíznivé zákazníky?

Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to,…

Nebojte se požádat o reference

Nebojte se požádat o reference

Klišé o dobrých věcech, které se prodávají samy, nemusí v praxi fungovat.…

Výpis 10281040 z celkem 1895