- Další krok. Začněte od koncového bodu – akce nebo rozhodnutí, které dnes publiku chcete předat. Pak napište minimální počet věcí, které publikum potřebuje znát, aby se pohnulo k vašemu bodu. Na seznamu by neměly být více než tři nebo čtyři položky.
- Jak je podpořit? Když máte seznam položek, ptejte se, co potřebuje každá k tomu, aby ji vaše publikum pochopilo, případně akceptovalo. Omezte popis na tři věci pro každou položku.
- Nějaké otázky? Uvažujte o tom, jaké otázky, obavy nebo námitky mohou přijít a zařaďte jejich řešení do přednášky. Předvídavost udělá zázraky s důvěrou, kterou získáte, neboť ukazuje vašim potenciálním zákazníkům, že se zaměřujte na to, co je pro ně relevantní.
Nedělejte si starosti ohledně toho, zda pokryjete všechny body, které jste dříve rozebírali. Pokud budou lidé potřebovat více informací, určitě se zeptají.
-av-
Article source Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace