Manažer - zprávy z managementu

Nebojte se požádat o reference

Klišé o dobrých věcech, které se prodávají samy, nemusí v praxi fungovat. Šíření ústní reklamy totiž není tak jednoduché. Článek proto přichází se sedmi radami, jak…

Jak (ne)odradit zákazníka během několika vteřin

Článek v rámci předplatného Jak (ne)odradit zákazníka během několika vteřin

Na otázku, co ovlivňuje prodej, odpovídají manažeři nejčastěji, že…

Kdy přijde další velká věc?

Článek v rámci předplatného Kdy přijde další velká věc?

S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít…

Prodejní realita v ekonomické recesi

Článek v rámci předplatného Prodejní realita v ekonomické recesi

V současné době je třeba pracovat na budování vztahů a dalších aktivitách,…

Jak budovat osobnost firmy?

Jak budovat osobnost firmy?

Každý byznys by měl mít svou jedinečnou osobnost. Silná osobnost firmy se…

Soustřeďte se na klíčové zákazníky bez ohledu na krizi

Článek v rámci předplatného Soustřeďte se na klíčové zákazníky bez ohledu na krizi

Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům…

Pozor na mylné představy v obchodních vztazích

Pozor na mylné představy v obchodních vztazích

Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na…

Konkurzů a bankrotů přibývá

Konkurzů a bankrotů přibývá

První tři čtvrtletí letošního roku přinesla 969 konkurzů právnických osob,…

Jak na složité zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na složité zákazníky

Jednání s náročnými zákazníky patří k obchodu. Je proto třeba naučit se s…

Jak si udržet zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak si udržet zákazníky

V dnešní době je pro firmy stěžejní, aby si dokázaly udržet současné…

Klíčem k úspěchu obchodu je obchodník

Článek v rámci předplatného Klíčem k úspěchu obchodu je obchodník

Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro…

Evropská síť velvyslankyň pro podporu žen v podnikání

Evropská síť velvyslankyň pro podporu žen v podnikání

Evropská komise iniciovala vznik Evropské sítě velvyslankyň pro podporu žen…

Není stěžovatel jako stěžovatel

Článek v rámci předplatného Není stěžovatel jako stěžovatel

Stížnosti zákazníků patří mezi běžné obchodní zkušenosti firem, které je…

Výpis 10411053 z celkem 1896