Klišé o dobrých věcech, které se prodávají samy, nemusí v praxi fungovat. Šíření ústní reklamy totiž není tak jednoduché. Článek proto přichází se sedmi radami, jak…
Na otázku, co ovlivňuje prodej, odpovídají manažeři nejčastěji, že…
S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít…
V současné době je třeba pracovat na budování vztahů a dalších aktivitách,…
Každý byznys by měl mít svou jedinečnou osobnost. Silná osobnost firmy se…
Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům…
Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na…
První tři čtvrtletí letošního roku přinesla 969 konkurzů právnických osob,…
Jednání s náročnými zákazníky patří k obchodu. Je proto třeba naučit se s…
V dnešní době je pro firmy stěžejní, aby si dokázaly udržet současné…
Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro…
Evropská komise iniciovala vznik Evropské sítě velvyslankyň pro podporu žen…
Stížnosti zákazníků patří mezi běžné obchodní zkušenosti firem, které je…