Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může přinést úspěch právě v dnešní nelehké době. Řada firem totiž tuto formu získávání zákazníků…
Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže.…
Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek…
Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší…
Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé…
Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení…
Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi…
Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají…
Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek…
Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce…
Zaměstnanci jsou dnes přizpůsobivější než v minulých letech. Shodlo se na…
Podle aktuálních údajů Eurostatu se ekonomika Evropské unie i eurozóny…
Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to,…