Vyhoření zaměstnanců způsobené stresem patří mezi nejaktuálnější problémy firem v oblasti prodeje. Článek proto přichází se třemi doporučeními, jak pomoci obchodníkům vyhnout se nebezpečnému syndromu vyhoření.
- Přehodnoťte priority. Než budete po obchodnících chtít více odpovědnosti, zvažte, jaké méně prioritní úkoly je zbytečně připravují o čas a energii. Ukažte, že jste na jejich straně a poskytněte jim více času k tomu, aby mohli uzavírat obchody.
- Udělejte něco ve prospěch každého obchodníka. Ukažte, že jste partnery v jejich úspěchu. Ať už to bude znamenat pomoc při uzavírání smlouvy s důležitým klientem, zajištění bonusu, který si zaslouží, nebo zapojení do telefonického oslovování zákazníků, dejte najevo, že jste na jejich straně.
- Vytvořte nenákladné pobídky. Za splnění měsíčních cílů nabídněte například den volna nebo možnost práce z domova. Smyslem těchto opatření je vítězství na obou stranách, kdy firma dosáhne svých cílů a zaměstnanec nebude přepracovaný.
-kk-