O nás
Inzerce
Předplatné
Kontakt
#StandWithUkraine
Přihlášení
/
Registrace
Přihlaste se
Zaregistrujte se
Informace o Vašem předplatném na Management News
×
Historie Vašeho předplatného
žádné záznamy v historii
Lidské zdroje
Management
IT
Obchod a marketing
HR tv
Management tv
Kurzy
Práce
Úvod
Články
Konference
Poradna
Rozhovory
Personální změny
Osobnosti
Prostory
Menu
Rubriky
Úvod
Články
Konference
Poradna
Rozhovory
Personální změny
Osobnosti
Prostory
Lidské zdroje
Management
IT
Obchod a marketing
HR tv
Management tv
Kurzy
Práce
Najděte si na Management News
Vyhledat
Uživatelské jméno
Heslo
Přihlásit se
Přeji si nové heslo
Registrace čtenáře
Reklama
HubSpot Blog
https://blog.hubspot.com/
blog na stránkách společnosti HubSpot věnovaný marketingu a obchodu
Články z tohoto zdroje (227)
Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům
17.12.2024
Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet
3.12.2024
Vedete tým obchodníků? Zkuste jim uspořádat soutěž
14.8.2024
Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat?
6.8.2024
Zajímá vaše potenciální klienty pouze cena a nedoceňují kvality vašeho produktu? Máme tři tipy, co s tím
2.7.2024
Jak se poučit z nepovedeného obchodu
25.6.2024
Takhle radši ne: Sedm nejčastějších chyb content marketingu
30.5.2024
Mistrem e-mailové komunikace: Jak zajistit, aby klienti více otevírali vaše e-mailové zprávy
9.4.2024
Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině
20.2.2024
Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi
21.12.2023
Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji
12.12.2023
Networking: Využijte vánoční večírky a společenské akce k navazování kontaktů
24.11.2023
Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů
21.11.2023
Pět základních tipů, jak efektivně využívat obsahový marketing
17.10.2023
Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů
3.10.2023
Vychovejte si nová prodejní esa ve vašem týmu pomocí těchto tří kroků
18.9.2023
Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze
7.9.2023
Snažíte se prodej vždy co nejvíc urychlit? Možná děláte chybu
5.9.2023
Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích
17.8.2023
Pět tipů, jak se stát mistrem „networkingu“ a úspěšně rozšiřovat svoji síť kontaktů
25.7.2023
3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele
18.7.2023
3 věci, které musíte vzít v potaz, aby vaše marketingová kampaň na sociálních sítích neskončila fiaskem
4.7.2023
Základy copywritingu pro webové stránky: Manuál krok po kroku
20.6.2023
Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek
18.5.2023
Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu
20.4.2023
Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat
18.4.2023
Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání
13.4.2023
Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu?
21.3.2023
Proč se nesmíte během schůzky s klientem vyhýbat nepříjemným tématům
7.3.2023
Pět triků, díky kterým vaše prezentace zaručeně sklidí úspěch
28.2.2023
Výpis
1
až
30
z celkem
227
1
2
3
4
5
»
Poslední
Další stránka
1
2
3
4
5
»
Poslední
Další stránka