Naše konferenční prostory se mohou flexibilně přizpůsobit požadavkům akcí, co se týče uspořádání a různého počtu osob, díky využití variabilního systému posuvných stěn. Z jednoho velkého sálu s maximální kapacitou 650 osob při divadelním uspořádání tak můžeme připravit dvě až šest samostatných konferenčních místností. Klientům jsou k dispozici také další čtyři salonky pro komornější jednání menších skupin. Ve foyer, které je vstupní částí do konferenčních prostor, zároveň připravujeme občerstvení během kávových přestávek, nebo raut. Foyer je také často využíváno jako prostor pro prezentaci firem, které jsou součástí konferencí. Navíc jsme v loňském roce rozšířili také kapacitu našich restaurací o 120 míst a restaurace Terresa a Astra tak nyní pohostí najednou až 450 účastníků školení.
Především můžeme nabídnout výbornou dostupnost z celé České republiky, velkokapacitní parkoviště a jak již bylo zmíněno, také vysokou variabilitu konferenčních a restauračních místností, vhodných jak pro odborné přednášky, tak i pro večerní společenské akce. Další předností, kterou mohu zmínit, je přirozené denní světlo, které osvětluje většinu konferenčních místností, dále kvalitní technický servis a také vynikající gastronomie pod vedením šéfkuchařky Marie Blom.
Podzim se u nás nese ve znamení konferenční sezóny a je také přípravou na tu zimní. Máme potvrzeno mnoho akcí napříč obory, které se u nás pořádají pravidelně, naše prostory ale přilákaly i nové klienty. Silnou poptávku zaznamenáváme po vánočních večírcích, které u nás klienti mohou zrealizovat i ve vodním světě Aquapalace a odlišit se tak od běžných večírkových akcí. Samozřejmě také připravujeme jako každý rok naši vlastní firemní akci na zajímavé téma u příležitosti osmého výročí otevření hotelu.