Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací účtů (ozn. EBPP) za samostatné systémy. Společnosti, které chtějí pomocí EBPP získat…
Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…
S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla…
Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu…
Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste…
Ekonomická efektivnost je v tržním ekonomickém systému základním kritériem…
Cílená podpora zvyšování kvalifikace zaměstnanců je v dnešní době zejména…
Integrace podnikových aplikací (EAI) je i nadále jednou z největších…
Pokud vedení podniku hodlá provést nějaké výraznější organizační změny,…
Podnikové informační portály mohou výrazně pomoci organizaci s…
Článek pojednává o strategii americké energetické společnosti **Duke**,…
Většina společností v současné době využívá nové možnosti elektronických…