Organizace na počátku nového tisíciletí řeší komplikované dilema. Mají dále rozvinout své kompetence a integrovat techniky spolupráce, které dále rozšiřují jejich…
V době, kdy se zajímavé a perspektivní pracovní nabídky začaly objevovat…
Moderní firmy se vyznačují jednou věcí váží si svých nejlepších…
Z webových stránek se stává základní kámen firemní strategie CRM.…
Článek se zabývá problematikou správného odhadu a zhodnocení znalostí a…
Obavy z ohrožení informací nastaly již v souvislosti s problémem Y2K, tedy…
Aby mohly využívat společné znalosti a učit se z chyb, musejí být…
Mechanizace a automatizace mění charakter většiny prací, pro poslední roky…
Současná znalostní ekonomika zaznamenala posun od kapitálově náročného…
Ve svých počátcích se správa znalostí (ozn. KM) prosazovala do řízení…
Správné rozhodování a řešení problémů se dá rozdělit do dvou fází:…
Současné přístupy vedení ke strategiím založen&…
Klíčovým slovem současnosti se v obchodních i vl&…