Manažer - zprávy z managementu

Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (2/2)

V předchozím článku jsme viděli jeden příklad klasické posloupnosti: lidé začínají s dobrými úmysly, ale výsledkem jejich snažení je něco, co situaci neřeší, ale…

10 rychlých tipů pro zvýšení sebevědomí

Pokud jste nedávno utrpěli určitý profesionální neúspěch, nemusí pro vás…

Jana Čadinová, GOPAS a.s.

Word, Excel, PowerPoint: V čem nejčastěji chybujeme?

Mnoho lidí je denně využívá, ale velká část z nich stále opakuje tytéž…

Článek v rámci předplatného Staňte se přesvědčivým řečníkem: Inspirace od stand-up komiků

Je dobře známo, že mnoho lidí má strach z vystupování před publikem. V…

Vnímají vás posluchači vašich online přenosů?

Během webových seminářů, online školení a online porad, se přednášející…

Článek v rámci předplatného Studujte MBA program s tradicí na Vysoké škole báňské Ostrava

Hledáte ověřené manažerské vzdělávání, které nebude jen o titulu, ale…

Jak řešit pracovní úzkosti

Pomozte svým lidem stát se odolnějšími a přizpůsobivějšími. Pomozte jim…

Kurzy češtiny pro Čechy, Jazykové centrum Correct

Vyšperkujte si svou češtinu! Hrajeme o bezplatnou účast na kurzu pravopisu pro veřejnost

Kurzy češtiny pro Čechy od Jazykového centra Correct získávají jak u…

Otestujte svou produktivitu

Existuje více než jeden způsob výpočtu maximální produktivnosti pracovníka…

Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (1/2)

Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti…

Databázové funkce v Microsoft Excel podrobně

Potřebovali jste již někdy zjistit průměrný počet kusů určitého zboží…

Začínáme podnikat: Kdo chce vydělat, musí utrácet

Když právě začínáte podnikat, chcete své výdaje udržet co nejnižší. Všechno…

Jak propagovat firmu pomocí videa (2/2): Testujte a vyhodnocujte

V předchozím článku jsme se dozvěděli několik základních tipů ohledně…

Výpis 17431755 z celkem 12247