Zásadní úkol pro manažery představuje efektivní a pravidelné poskytování zpětné vazby zaměstnancům. Pokud se manažeři spoléhají pouze na organizační procesy, jakými…
Mobilní operátor O2 ve Velké Británii přišel s novým incentivním programem…
Podle nedávného výzkumu serveru Monster.com si čtyři z deseti zaměstnanců…
Slovo kritika vzbuzuje negativní asociace, přesto není kritika jako…
Odkládáte schůzku se šéfem, protože máte strach říci si o zvýšení platu?…
Jak úspěšný jste jako náborář? Zdá se, že téměř každá profese má standardní…
Zaměstnanci, kteří často mění práci, riskují negativní dopad na své…
Vaše firma prošla bolestivým procesem snižování stavů. Management poskytl…
Zaměstnanci firmy Coca-Cola ve Velké Británii a v Irsku si budou vlétě…
Ženy ve světě stále vydělávají o 16 procent méně než muži. Vyplývá to z…
Nový výzkum tzv. Generace Y odhalil, že mladí lidé se v souvislosti s…
Britští zaměstnanci se začínají připravovat na důchod výrazně dříve než…
Zaměstnanecké výhody patří k základním nástrojům moderního řízení lidských…