Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest cest k získání více kontaktů na nové klienty

Dostatek kontaktů na potenciální klienty je základem úspěšného obchodování. Vaše prodejní techniky…

5 nejefektivnějších formátů příspěvku na blogu

Psaní blogu je skvělým způsobem, jak přitáhnout pozornost klíčové cílové skupiny a jak zviditelnit…

I firmy mohou využívat "Kurzy pro radost"

Videokurzy už se staly přirozenou součástí vzdělávání a díky covidové epidemii se jich na trhu…

5 tipů, jak napsat obchodní email, který neskončí ve virtuálním koši

E-mail může být efektivní nástroj v dnešní informačně přehlcené době. Musíte se však naučit, jak se…

Udělejte z vaší značky "love brand"

Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve vysoce konkurenčním prostředí…

Cílené marketingové kampaně jako klíč k získání spotřebitelů v domácnostech v roce 2021

Maloobchodníci budou muset spolupracovat v reakci na dlouhotrvající posuny v chování spotřebitelů…

Tipy a nástroje pro efektivní týmovou práci (nejen) na sociálních sítích (2/2)

V předchozím článku jsme hovořili o několika jednoduchých tipech, jak posílit vaši týmovou práci v …

Tipy a nástroje pro efektivní týmovou práci na sociálních sítích (1/2)

Pokud pracujete v týmu, který se věnuje sociálním sítím, pravděpodobně víte, jak náročné může být…

Co vede spotřebitele ke sdílení online obsahu (a jak toho využít)?

Jak vytvářet příspěvky na sociálních médiích, které přinášejí kliknutí na obsah a samozřejmě i…

Výpis 2836 z celkem 983