Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně pomocí sociálních médií, měli…
Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů napříč všemi věkovými…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…
SnapChat je pro uživatele zajímavý jako mezistupeň mezi komunikační platformou, přes kterou se…
Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají v prodeji a prezentaci…
Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že téměř polovina nákupčích…
S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-mailů. Možná by většinu z vás…
Blogy patří mezi nejúčinnější nástroje obsahového marketingu. Mít úspěšný blog na vašem webu, který…
Při snaze o vybudování osobní značky prostřednictvím sociálních médií není vždy snadné najít…