Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…

6 způsobů, jak zaujmout na SnapChatu

SnapChat je pro uživatele zajímavý jako mezistupeň mezi komunikační platformou, přes kterou se…

Příklady úspěšných prezentací zkušeností klientů

Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají v prodeji a prezentaci…

Jak zlepšit B2B strategii v obsahovém marketingu

Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že téměř polovina nákupčích…

5 koncovek e-mailů, které zaujmou klienty

S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-mailů. Možná by většinu z vás…

Nevíte, co napsat na váš blog? 5 způsobů, jak to zjistit

Blogy patří mezi nejúčinnější nástroje obsahového marketingu. Mít úspěšný blog na vašem webu, který…

Staňte se mistrem v marketingu na sociálních sítích

Při snaze o vybudování osobní značky prostřednictvím sociálních médií není vždy snadné najít…

10 nejhorších chyb v obchodních e-mailech

E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků stále jedna z nejdůležitějších forem získávání nových…

Je vaše úsilí v B2B marketingu bez výsledků?

Segmentace publika v B2b marketingu je velmi důležitá. Nepoužívejte proto stejné zprávy pro všechny.…

Výpis 145153 z celkem 983