Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…
SnapChat je pro uživatele zajímavý jako mezistupeň mezi komunikační platformou, přes kterou se…
Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají v prodeji a prezentaci…
Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že téměř polovina nákupčích…
S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-mailů. Možná by většinu z vás…
Blogy patří mezi nejúčinnější nástroje obsahového marketingu. Mít úspěšný blog na vašem webu, který…
Při snaze o vybudování osobní značky prostřednictvím sociálních médií není vždy snadné najít…
E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků stále jedna z nejdůležitějších forem získávání nových…
Segmentace publika v B2b marketingu je velmi důležitá. Nepoužívejte proto stejné zprávy pro všechny.…