Existují špatní obchodníci, dobří obchodníci a ti nejlepší obchodníci. Co spojuje ty nejlepší…
Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou jsou obchodní plány a…
Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a schopnost komunikace. Ať už…
Správný, proaktivní přístup ze strany prodejce je základem úspěchu v obchodním světě. Bez pozitivní…
Jelikož je období prázdnin a dovolených, řada lidí relaxuje a kulturně se dovzdělává. Proč tedy…
Profesionální vystupování. Častý požadavek uváděný v inzerátech, které hledají kohokoliv, kdo před…
U úspěšných lidí kolem sebe často vidíme pouze pozlátko navrchu, ale už si neuvědomujeme tvrdou…
Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a…
Úspěch v prodeji je vždy podmíněn systematičností, vysokou pracovní morálkou a disciplínou daného…