Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná

Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se týče dalších odhadů.…

10 proměnných, které vám pomohou lépe profilovat zákazníka a mapovat jeho cestu

Musíte dobře zmapovat cestu zákazníka, abyste skutečně porozuměli vašemu vzájemnému vztahu.

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou…

Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí

S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých zákaznících více informací než…

Kdo půjde z kola ven: Poznáte, kdy s klientem ukončit spolupráci?

Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající ekonomické recese – není vhodná…

B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý?

Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů v segmentu B2B a jak jej…

Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti

Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie…

Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít?

Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…

Covidová kúra pro byznys aneb V čem se můžeme manažersky poučit?

Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil jejich podnikatelský…

Výpis 1018 z celkem 64