Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vedeme tým na dálku: Leden je měsíc pro sebereflexi

Začátek nového roku je vhodný čas, abyste si popřemýšleli o stylu, jakým vedete svůj vzdálený tým.…

Zkroťte své emoce a zvyšte si EQ

Emoční inteligence patří k nejčastěji zmiňovaným pojmům uplynulého desetiletí v souvislosti s…

Návyky jsou dobrým sluhou, ale zlým pánem lídrů

Když se snažíte stát lepším lídrem, musíte se zbavit některých špatných návyků a naopak si osvojit…

Práce na dálku není o penězích. Stojí a padá se vztahy

Náklady na nahrazení znalostního pracovníka se obvykle odhadují na 5násobek jeho mzdy. Proto byste…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý…

Simon Sinek: Kdo neumí komunikovat, nemůže být lídrem

Ani ty nejlepší nápady a strategie nemohou uspět, pokud jim nikdo nerozumí. Dobrému lídrovi proto…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích. Něco však mají společné:…

Nejčtenější články na Management News v roce 2016

Čeští manažeři se v uplynulém roce nejvíce zajímali o pružnou práci, obchodní strategie, rozvoj týmů…

Dobrý lídr nepřikazuje, ale inspiruje

Dobrý šéf a lídr věří svým lidem. Proto také vytváří prostředí, v němž mohou nejen uspět, ale i dále…

Výpis 631639 z celkem 1122