Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 hnací síly transformace (1/3): Optimalizace produktu a zákaznické cesty

Není snadné přetavit technologické průlomy ve srovnatelně významné průlomy v růstu produktivity a…

Automatizovaný svět potřebuje lídry emocí

Vyvolávají ve vás extrémní předpovědi automatizované budoucnosti úzkost? Společnost už nevěří, že by…

Jak vést virtuální tým k výsledkům

Naučte se, jak lépe vést své lidi, i když jste od daleko. Cíl zůstává stále stejný, jako když jde o…

Diverzita a mezikulturní spolupráce zvyšují kreativitu

Blízký vztah s osobou z jiné kultury může posílit vaši kreativitu. Lidé v cizí zemi, kteří se zapojí…

Jak se stát skutečným lídrem zákaznické zkušenosti

Lidé, kteří pracují v oblasti zákaznické zkušenosti, mají často k dispozici jen omezené zdroje a…

Impact Leadership aneb přínos manažera pro obchodní výsledky

Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem dosáhnout vyšší spokojenosti…

Nadprůměrní generální ředitelé (2/2): Pokročilá charakteristika

Pořadí nových iniciativ v řízení firmy je velmi důležité. Nadprůměrní ředitelé provádějí…

Soutěž o vstup na konferenci Lead & Learn 2017

Zvládnete-li řídit sami sebe, pak zvládnete řídit i ostatní. Konference Lead & Learn 2017 je…

Nadprůměrní generální ředitelé (1/2): Základní charakteristika

Úspěch v pozici vrcholového manažera vyžaduje tvrdou práci. V čem mají výhodu ředitelé, kteří do…

Výpis 568576 z celkem 1099