Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie, vyžaduje ale propracovaný…
Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí, že pokud chtějí zaujmout,…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a neplatit své závazky.…
To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li zaujmout své publikum,…
Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od konkrétních lidí. Váš…
Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou…
Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci…
O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře daří na tom domácím.…
Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta prodejců sama sebe řadí na…