Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si v mnohém podobné. U obou…
„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „člověk, který dělá…
Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným školením a spoléhají jenom…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po…
Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u prodeje. Zde je devět…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace,…
Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky. Pokud mluvíte s klientem,…
Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své nepříjemné vlastnosti neuvědomují.…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Dá se říci, že v drtivé většině oborů platí, že většina…