V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín upselling, který označuje případ,…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se často nemáte šanci příliš…
Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo. Pokud vaše nabídka není…
Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se stává dobrým díky kombinaci…
Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí pravidlo, že kvalita předčí…
Mnoho prodejců dělá chyby, které potenciálním klientům velmi lezou na nervy. Dejte si pozor, abyste…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni lidé (včetně zákazníků) …
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Při výběru…