Články z oblasti vzdělávání a poradenství

„Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více

V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín upselling, který označuje případ,…

Proč se pořád ptát „proč“?

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných…

Rozjíždíte podnik? Strategie pro získání prvních deseti B2B klientů

Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se často nemáte šanci příliš…

Klíčové události, při kterých oslovit klienty

Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo. Pokud vaše nabídka není…

5 začátečnických chyb v prodeji

Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se stává dobrým díky kombinaci…

Příliš mnoho nekvalitních kontaktů? Víme, kde může být problém

Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí pravidlo, že kvalita předčí…

Pět věcí, které lidé nesnášejí na prodejcích

Mnoho prodejců dělá chyby, které potenciálním klientům velmi lezou na nervy. Dejte si pozor, abyste…

Využijte strach klienta ve svůj prospěch

Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni lidé (včetně zákazníků)  …

Pařmen, mluvka nebo generál? Naučte se poznat základní typy potenciálních klientů

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Při výběru…

Výpis 370378 z celkem 737