Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl nějaký očividný důvod. Ten…
Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je získání kontaktu a na konci je…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět v prodejním světě. Někteří…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že většina obchodů, které…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli.…
Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné vlastnosti vůbec neuvědomují.…
Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které mohou působit na první…
Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité, jako vědět, co dělat.…
Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka celého procesu jedním z …