Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zavádíte na trh nový produkt? 4 tipy, jak překlenout počáteční ztrátové období

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na trh většinou následuje…

Perfekcionisté nebývají dobrými obchodníky: 4 tipy, jak se perfekcionismu zbavit

Většina lidí má tendenci perfekcionismus většinou v pracovním prostředí považovat za pozitivní…

4 tipy, jak hledat (a nacházet) nové potenciální klienty

Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů nezměrná, na nových klientech…

Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky

Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak, jak byste si přáli, a dali…

Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu

Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou již zavedená. Existují…

Pět základních technik v B2B prodeji

B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji…

Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty

Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má potenciál stát se hitem? Máte…

Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka

Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by nejraději viděl do hlavy…

Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji

Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný psychologický fenomén, který…

Výpis 19 z celkem 738