Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to jeden z nejčastějších…
Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé považují práci v klientském…
Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického…
Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná. Pokud vy jako poskytoval…
V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a nepříjemným situacím,…
Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve vysoce konkurenčním prostředí…
Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi nejprve vypěstovat silné…
Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit provozní náklady na služby…
Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark firmy letos rapidně…