Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka. Pokročilejší marketingové…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek.…
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování zákaznického střediska.…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a…
Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla prostřednictvím serveru…
Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech spokojenosti, které…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek…