Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět…

Péče o zákazníky i na nových trzích

Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka. Pokročilejší marketingové…

Neizolujte zákaznický servis

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a…

Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek.…

Základy komunikace pro zákaznická střediska

Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování zákaznického střediska.…

Aby péče o zákazníka byla zisková

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a…

Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla prostřednictvím serveru…

Vnímání je realita

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech spokojenosti, které…

Hlasová odezva a šílený zákazník

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek…

Výpis 424432 z celkem 451