Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři kroky ke zdokonalení péče o VIP klienty

Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází od pouhých 20 % jejich…

5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky

Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na dotazy nebo snižujte…

Osvěžte svůj přístup k zákazníkům

Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a poučení se z předchozích…

Chcete vedieť, či vás vaši zákazníci majú radi? Spýtajte sa ich

Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím na číselnej škále. A…

Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a neplatit své závazky.…

5 důvodů, proč se účastnit veletrhů

Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou…

Zefektivněte své obchodní cesty

Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty, uzavírání obchodů a k růstu…

Hlas zákazníka, hlas Boží

Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. …

Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou…

Výpis 217225 z celkem 447