Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází od pouhých 20 % jejich…
Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na dotazy nebo snižujte…
Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a poučení se z předchozích…
Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím na číselnej škále. A…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a neplatit své závazky.…
Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou…
Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty, uzavírání obchodů a k růstu…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. …
Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou…