Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to stane: Objeví se negativní…
Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště během telefonování…
Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že existují případy, kdy je…
Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte. Podívejte se, které…
Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta času s někým, koho…
Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se ukáže, že je to jeho chyba.…
Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali najevo, že zákazník je…
Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily, nezoufejte. Vše se ještě dá…
Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi slibně: Potenciální…