Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak reagovat na negativní komentáře

Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to stane: Objeví se negativní…

Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště během telefonování…

Kdy je lepší se s klientem rozloučit

Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že existují případy, kdy je…

Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte. Podívejte se, které…

Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta času s někým, koho…

Když zákazník udělá chybu

Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se ukáže, že je to jeho chyba.…

10 věcí, které zákazník opravdu nechce slyšet

Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali najevo, že zákazník je…

3 kroky k záchraně obchodu

Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily, nezoufejte. Vše se ještě dá…

Jak se vrátit zpátky k tématu

Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi slibně: Potenciální…

Výpis 415423 z celkem 444