Mám ještě jiné nabídky. Ještě bych se rád porozhlédnul. Nechci se zatím rozhodovat, dokud…
Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další úspěšnou akci. Co se vlastně…
Nemám o nic zájem je častá věta, přes kterou se prodejci nemohou dostat. Paradoxně ji často slyší…
Klíčoví zákazníci jsou něco jiného než ti běžní. Skutečný profesionál na poli B2B obchodování zapojí…
Každý obchodník musí umět přesvědčit jednotlivce nebo skupiny lidí a výjimkou nejsou ani případy,…
Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním…
Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o druhém řeknou více než…
První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často stává, že na něj není…
Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému prodeji. Teprve s detailní…