Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je vhodné se zákazníkem…
I přestože existuje mnoho způsobů a formátů počítačových prezentací, od různých programů přes webová…
Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru a…
Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného příběhu o úspěchu jiného…
Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o koupi. U mnohých z nich je…
Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik ověřených metod, jak s …
Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A je moment, kdy prodejce…
Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte nebo jak moc na sobě…