Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než jen poskytovat kvalitní…
Jak si udržet chladnou hlavu, když to nedokáží vaši zákazníci? Často se stává, že nespokojenost…
Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho udržení. Právě v současné…
Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla konkurence u každé zakázky. V…
Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky nebo osobně - máte jen…
I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek…
Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli přílišnému nadšení. Kdy?-…
Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze setkání svámi odnesou? Článek…
Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že…