Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč vám klienti nevěří?

Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho firem vysloveně vyniká v …

Jak získat zpět ztraceného zákazníka?

I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými a špatnými je ten, že ti…

Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat? Prodávat někomu, aniž byste…

Nejdůležitější pravidla prodávání

Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý prodejce měl dělat, aby…

9 rad pro prodejce - introverty

Být introvert nemusí automaticky znamenat, že člověk neuspěje jako prodejce. Všechno má své výhody a…

Co s nespokojenými zákazníky?

Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti trpí. Když by měl příště…

Proč se nedaří obchody uzavřít?

Debbie Allen ve své publikaci Sky Rocketing vysvětluje, že když se nedaří obchod dokončit, obvykle…

6 lží o prodeji, které prezentují "experti"

Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde velké peníze a také tu…

Prodejci, hledejte inspiraci u svých psů

Napadlo vás někdy, že psi mají mnohem lepší předpoklady pro práci prodejce, než řada lidí? Fakt je,…

Výpis 145153 z celkem 400