Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-komerce a mají k tomu dobrý…
Prvním krokem při rozvíjení úspěšného obrazu ideálního čtenáře je rozhodnutí, na jaké čtenáře se…
Začínající podnikatelé v oblasti e-komerce si kladou mnoho otázek. Jednou ze zásadních je ta, jak co…
Před koncem roku se internetové obchody předhánějí v upoutání pozornosti zákazníků. Nejde však jen o…
Lidé mají často představu, že internetoví podnikatelé vlastně nic nedělají. Díky Internetu mohou…
Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak by se mohlo na první…
Chyby, které zpomalují nebo neumožňují načítání webových stránek mohou být skutečnou hrozbou…
On-line zákazník jako takový stále neexistuje. Ti, kteří nakupují prostřednictvím internetu pořád…
Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších vozů po supermoderní.…