Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 kroků k větší efektivitě e-mailových newsletterů

Potenciál e-mailového marketingu je obrovský a 65 % marketérů uvádí, že plánuje více využívat e-…

10 způsobů, jak rozšířit e-mailingové seznamy

E-mail i nadále zůstává nejlepším nástrojem růstu malých firem. Vyplynulo to z nedávného průzkumu…

E-mailový marketing může vážně poškodit značku

Tři ze čtyř lidí uvádí, že pokud je značka bude bombardovat e-maily, nejspíš jí brzy budou nesnášet.…

6 nejčastějších chyb e-mailů

E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je však třeba jej trochu…

Jak posílit e-mailový marketing

E-mail stále funguje, ale je třeba s ním pracovat s ohledem na dynamiku doby. Při vylepšování tohoto…

Jak zvýšit procento odpovědí na marketingový e-mail

V marketingových e-mailech jsou 3 dílčí cíle: Otevřít zprávu, přečíst si ji a kliknout na odkaz.…

Umíte testovat direct mail?

Úspěch direct mailingové kampaně závisí pouze a jenom na důkladnosti prvotních testů. Nehledě na to,…

Jak zvýšila B2B značka obrat pomocí Facebooku?

ClickZ přináší konkrétní příklad, jak HubSpot, firma vyvíjející marketingový software pro firmy,…

3 nejběžnější chyby emailového marketingu

E-mail je neustále mocným marketingovým nástrojem, pokud tvoří…

Výpis 6472 z celkem 215