Potenciál e-mailového marketingu je obrovský a 65 % marketérů uvádí, že plánuje více využívat e-…
E-mail i nadále zůstává nejlepším nástrojem růstu malých firem. Vyplynulo to z nedávného průzkumu…
Tři ze čtyř lidí uvádí, že pokud je značka bude bombardovat e-maily, nejspíš jí brzy budou nesnášet.…
E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je však třeba jej trochu…
E-mail stále funguje, ale je třeba s ním pracovat s ohledem na dynamiku doby. Při vylepšování tohoto…
V marketingových e-mailech jsou 3 dílčí cíle: Otevřít zprávu, přečíst si ji a kliknout na odkaz.…
Úspěch direct mailingové kampaně závisí pouze a jenom na důkladnosti prvotních testů. Nehledě na to,…
ClickZ přináší konkrétní příklad, jak HubSpot, firma vyvíjející marketingový software pro firmy,…
E-mail je neustále mocným marketingovým nástrojem, pokud tvoří…