1) Rozesíláte stejné zprávy všem Více než 85 % uživatelů internetu očekává osobní přístup online…
Rok 2016 bude v oblasti e-mailingového marketingu ve znamení personifikace, zaměření se na mobilní…
Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje požadavky dnešních zákazníků. Ti…
Pokud chcete oslovit zákazníky pomocí direct mailingu, je nejdůležitější zjistit, co funguje nejlépe…
Pokud si nejste jisti, zda je vaše webová stránka dostatečně uzpůsobená pro okamžitou konverzi,…
Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v patrnosti i tradiční…
Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé na něj prostě nekliknou a…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv, které lidi denně…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních příspěvků přidat…