Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 kroků k efektivní digitální kampani

Marketing se čím dál tím víc posouvá do digitálního světa. Ten nabízí řadu možností, ale pro některé…

Kterých emocí (a jak) se dá efektivně využít v marketingu?

Reklama a propagace zdaleka nejsou založené jen na racionální argumentaci a striktně logickém…

Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí

V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli uživatel celou zprávu…

Čtyři zásady propagace start-upu

Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou například originální…

Marketing a „pravidlo 7“: Co to je a jak funguje

„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník musí vaši značku vidět nebo…

Pět nejhorších marketingových chyb začínajících firem

Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez kvalitní a účinné propagace…

10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na několika reklamních…

B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi

Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují ty, jejichž úspěšnost je…

Praktické tipy pro obsahový marketing

Obsahový marketing (v angličtině content marketing) je skvělý způsob, jak zaujmout případné klienty.…

Výpis 2836 z celkem 215