Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 tipy pro lepší předměty zpráv

Předmět zprávy hraje ve-mailovém marketingu stále důležitější roli, vzhledem krostoucímu objemu…

4 tipy pro výběr prodejce

Spolupráce sprodejci je integrální součástí obchodních aktivit řady odborníků na přímý marketing.…

Jak vybrat správný (přímý) kanál

Zjistit, jaký kanál zákazníci preferují, není jednoduché. Výzkum snázvem 2008 Channel Preference…

Spam roste a je nebezpečnější

Spam má neblahý vliv na uživatele elektronické pošty, ale i na energetické náklady firem.…

Zelenější marketing i firma

Šetrnost k životnímu prostředí je jednou zaktuálně nejdiskutovanějších otázek úspěšného řízení…

Používání e-mailu klesá

Růst popularity sociálních sítí, textových zpráv a mobilních telefonů vede k nižší efektivitě…

4 tipy pro efektivnější prodejní dopis

Součástí balíčku přímého marketingu jsou i prodejní dopisy. I když jsou stále stručnější, firmy se…

Personalizace e-mailového marketingu

Personalizace e-mailu neznamená jen přidání jména příjemce na začátek zprávy. Je to cesta kzískání…

Víte, jak příjemci čtou vaši poštu?

Marktéři by si měli uvědomit, že lidé jsou dnes velmi zaneprázdnění. Představte si například…

Výpis 136144 z celkem 215