Předmět zprávy hraje ve-mailovém marketingu stále důležitější roli, vzhledem krostoucímu objemu…
Spolupráce sprodejci je integrální součástí obchodních aktivit řady odborníků na přímý marketing.…
Zjistit, jaký kanál zákazníci preferují, není jednoduché. Výzkum snázvem 2008 Channel Preference…
Spam má neblahý vliv na uživatele elektronické pošty, ale i na energetické náklady firem.…
Šetrnost k životnímu prostředí je jednou zaktuálně nejdiskutovanějších otázek úspěšného řízení…
Růst popularity sociálních sítí, textových zpráv a mobilních telefonů vede k nižší efektivitě…
Součástí balíčku přímého marketingu jsou i prodejní dopisy. I když jsou stále stručnější, firmy se…
Personalizace e-mailu neznamená jen přidání jména příjemce na začátek zprávy. Je to cesta kzískání…
Marktéři by si měli uvědomit, že lidé jsou dnes velmi zaneprázdnění. Představte si například…