Každý marketér někdy udělá chybu. V e-mailovém marketingu může například zapomenout vyplnit předmět…
Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl by jeho obsah poskytovat…
Nejdůležitější součástí balíčku s přímou poštovní reklamou je dopis. Neměli byste však zapomínat ani…
E-mail se v současné době nachází na spojnici mezi dvěma velkými trendy v marketingu. Prvním je…
Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato otázka je pro soudobé…
Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu a domnívá se, že…
E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky loajálními ke značce. Umíte jej…
Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí je, zda jej má vymazat.…
Když zaměstnanci odcházejí od zaměstnavatelů, opouštějí nejen své kanceláře, ale také e-mailové…