Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Chybička se vloudila

Každý marketér někdy udělá chybu. V e-mailovém marketingu může například zapomenout vyplnit předmět…

3 způsoby, jak zvýšit hodnotu newsletteru

Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl by jeho obsah poskytovat…

Reklamní brožura snadno a rychle

Nejdůležitější součástí balíčku s přímou poštovní reklamou je dopis. Neměli byste však zapomínat ani…

Přichází revoluce v e-mailovém marketingu

E-mail se v současné době nachází na spojnici mezi dvěma velkými trendy v marketingu. Prvním je…

Optimalizace e-mailů pro mobilní zařízení

Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato otázka je pro soudobé…

Marketingový e-mail musí být relevantní a zacílený

Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu a domnívá se, že…

E-mailem k loajalitě vůči značce

E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky loajálními ke značce. Umíte jej…

Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu

Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí je, zda jej má vymazat.…

Jak zajistit udržitelnost e-mailové komunikace se zákazníky

Když zaměstnanci odcházejí od zaměstnavatelů, opouštějí nejen své kanceláře, ale také e-mailové…

Výpis 100108 z celkem 215