Nový výzkum společnosti Kantar zjistil, že marketingoví pracovníci nadhodnocují dopad faktorů, jako…
V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy…
Mileniálové jsou považováni za finančně nedisciplinované jedince, kteří své příjmy utrácí za drahé…
S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých zákaznících více informací než…
Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů…
„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí…
Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie…
Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil jejich podnikatelský…
Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a podívat se do budoucna. Ve…