Stovky milionů spotřebitelů přijaly populární služby tzv. sociálního networkingu jako prostředek pro…
Vstoupili jsme do éry on-line videa. Více než tři čtvrtiny amerických uživatelů starších 15 let…
Zásadní vliv na to, zda vaše reklamní e-maily dojdou do schránek adresátů, nemá jejich obsah, ale…
Návštěvníci populárních webových stránek pro sdílení videozáznamů YouTube se nyní nově setkají s…
Společnosti provozující internetové vyhledávače soupeří v zavedení sofistikovaných nástrojů pro…
Často se stává, že lidé a firmy investují mnoho času a peněz do toho, aby jejich webové stránky byly…
Uživatelé Internetu dnes tráví téměř polovinu času prohlížen&…
Když pověst firmy trpí negativním vlivem, zpomaluje to její marketingové snahy. Článek shrnuje tři…
V poslední době se do popředí dostává termín Web 2.0. Označuje vývoj Internetu ve smyslu aktivního…