Zatímco v červnu mělo profil na sociální síti Facebook asi čtyři tisíce českých firem, v současné…
On-line balíček firemních materiálů pro média, tzv. press kit, by měl být vytvořen a strukturován…
Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu internetové reklamy v…
Vytváření e-mailových zpráv na míru mobilním zařízením příjemců může být náročné. Vyplatí se vůbec…
Bannery jsou z hlediska svého designu a potenciální efektivity velmi podobné venkovním billboardům.…
Zdokonalené sítě a vznikající trhy by měly v následujících pěti letech podpořit růst mobilní reklamy…
V e-mailové komunikaci jde o to, přimět příjemce, aby otevřeli vaši zprávu, přečetli si ji a na…
Řada jednotlivců i firem stále podceňuje potenciál e-mailových newsletterů. Nedělejte stejnou chybu.…
Celkové investice do on-line reklamy v Evropě dosáhly v roce 2008 objemu 12,9 miliardy eur, což…