Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Personalizace může umlčet fámy

Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich terči však dosud vesměs…

Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí může dosáhnout. Vyžaduje…

Marketing v reálném čase

Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise neboli společnosti v…

Jak zpracovat často kladené dotazy

Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu a webových služeb na bázi…

Zákaznická spokojenost nade vše

Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze spočívá v tom, že podnik…

Jak sestavit newsletter

Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků. Musí však být správně…

Pět tipů pro tiskové zprávy

Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Článek…

Páni!

V oblasti obchodu se v současné době stále častěji hovoří o tzv. Wow faktoru. Anglické citoslovce…

Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její organizátoři při přípravě…

Výpis 541549 z celkem 618