Články z oblasti vzdělávání a poradenství

V blogosféře pomáhají s marketingem zákazníci

Po léta se marketéři hrozili nasycení svých trhů a zahlcení zákazníků reklamou do takové míry, že ji…

Jak se propagovat a nevychloubat

Mnoho samostatných podnikatelů se zdráhá mluvit o svých úspěších a veřejně prohlašovat, že jsou…

Češi a teleshopping

Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu společnosti Factum Invenio ve…

Technologie mají sloužit zákazníkům

Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický servis a namísto kýžených…

Zkušenosti nad zlato

Mezinárodní softwarová společnost Amdocs uspořádala globální výzkum zákaznických zkušeností s…

Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti zákazníků. Tvrdil, že zaměřit…

Blog jako komunikační kanál

Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je založení diskusního fóra na…

Pohlednice v marketingu

Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k vašich webovým stránkám nebo…

Sedm tipů pro budování značky

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají strategický základ pro budování…

Výpis 352360 z celkem 618