Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek

Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska umožnit svým operátorům…

Jak vytvářet atmosféru obchodu

Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí dokáží vyvolat…

Příliš mnoho reklamy škodí

Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější údaje Světového centra…

Loajalita zákazníků se vyplatí

V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků zásadní roli. Loajalita stojí…

Jak je to s cenou na internetu

Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými pravidly a strategiemi…

Homesourcing v zákaznických službách roste

V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří pracují z domova.…

Všechno, co opravdu potřebujete znát pro blogování jste se naučili v mateřské školce

Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci. Společnosti jako Microsoft, IBM,…

Úvod do guerilla marketingu

Guerilla marketing je technikou, která primárně neusiluje o obrat nebo známost firmy, ale především…

Řešíme reklamace

Reklamace jsou přirozenou součástí byznysu. Firmy by si proto měly uvědomit důsledky plynoucí ze…

Výpis 343351 z celkem 618