Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska umožnit svým operátorům…
Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí dokáží vyvolat…
Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější údaje Světového centra…
V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků zásadní roli. Loajalita stojí…
Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými pravidly a strategiemi…
V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří pracují z domova.…
Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci. Společnosti jako Microsoft, IBM,…
Guerilla marketing je technikou, která primárně neusiluje o obrat nebo známost firmy, ale především…
Reklamace jsou přirozenou součástí byznysu. Firmy by si proto měly uvědomit důsledky plynoucí ze…