Články z oblasti vzdělávání a poradenství

10 tipů pro obchodní dopisy

Spolu s tím, jak dnes většina lidí závisí na e-mailu, se klasické obchodní dopisy stávají něčím…

Jak udržet identitu značky v kustomizovaném světě

Společnost Nike dnes dává zákazníkům možnost navrhnout si vlastní boty. Podobně mohou děti přicházet…

Outsourcing zákaznických služeb drží svůj růst

Severoamerický trh s outsourcovanými zákaznickými službami by měli nadále rovnoměrně růst. Ve svém…

Aby váš leták vynikl

Reklamní leták může být nenákladnou cestou, jak upoutat pozornost na rušném trhu. Jak ale vytvořit…

12 důvodů pro marketingové pohlednice

Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce efektivní a nenákladný nástroj…

Kam směřuje televizní reklama?

V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní reklamy. Svou roli v tom…

Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách spočívá v budování…

Pět slov, která nepatří do reklamy

Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co se říká. Chytří…

Klíčové tipy pro CRM

Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do středu organizace. Je k…

Výpis 316324 z celkem 618