Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Náš zákazník, náš marketér

Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím brožur, doznívají. Samotní…

Neměřte věrnost jen návratností investic

Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly zaměřovat jen na návratnost…

Kreativní marketing s pohlednicemi

Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech unikátní. Řada firem je ve…

Barvy se firemní komunikaci

Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti s názvem Co říkají barvy…

Proč zaměstnanci zůstávají?

Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak často odcházejí. Měla by…

Proč firmy outsourcují zákaznické služby

Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu. Zatímco ještě nedávno byl…

Jak na vícekanálovou kampaň

Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a zároveň předá příjemcům určité…

Pozor na blogy

Co mají firmy dělat a naopak nedělat při reakcích na příspěvky o svých produktech a službách v…

Budování značky vyžaduje příběh

Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování značek. Koncept nazývaný…

Výpis 289297 z celkem 618