Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím brožur, doznívají. Samotní…
Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly zaměřovat jen na návratnost…
Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech unikátní. Řada firem je ve…
Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti s názvem Co říkají barvy…
Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak často odcházejí. Měla by…
Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu. Zatímco ještě nedávno byl…
Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a zároveň předá příjemcům určité…
Co mají firmy dělat a naopak nedělat při reakcích na příspěvky o svých produktech a službách v…
Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování značek. Koncept nazývaný…