Příručka úspěšného PR pracovníka říká, že je třeba volat reportérům. Ale už není tak jasné, jestli…
Zaujmout tiskovou zprávou je stále těžší. Šance se zvyšují, použijete-li multimediální pomocníky.…
Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v patrnosti i tradiční…
Marketéři, lidé z PR i tvůrci obsahu mají jedno společné: Musí umět rozpoznat, zda jejich myšlenka…
Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé na něj prostě nekliknou a…
Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že reklamní podpora Facebookové…
Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera. Webové stránky,…
Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je nedílnou součástí. Jedna věc…
Content marketing má být zaručeným způsobem, jak uspět v současném světě internetového marketingu.…