Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kinoreklama může letos ještě růst

Zatímco loni plynulo do kimomarketingu téměř 200 milionů korun, letos je to zatím méně. Kino je jako…

Umíte psát titulky?

Není žádným tajemstvím, že efektivní titulky jsou nedílnou součástí úspěšného marketingu. Můžete…

Copywriterem v osmi krocích

Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro svůj web či PR materiálů…

Jak správně rozvíjet brand

Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená ale jen značku, ale…

Jak získat vysněné místo v reklamní agentuře

Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před dveřmi vysněné agentury, aniž…

5 základních kategorií event marketingu

Event marketing patří k mladým komunikačním nástrojům, u kterých dosud neexistuje jednotná typologie…

5 tipů pro frustrované marketéry

Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou marketingových materiálů, které…

Tajemství marketingového partnerství

Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní době pokládá stále více…

CRM je komplexní systém

Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího…

Výpis 253261 z celkem 618