Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 chyb při budování značky

Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku poškozují důvěru vjejich značky.…

Taktiky pro lepší e-mailovou konverzaci se zákazníky

Současný e-mailový marketing si žádá širší konverzaci se zákazníky. Je třeba sledovat specifické…

Marketing recesi navzdory

Firmy by v klesající ekonomice neměly nahlížet na marketing jako na luxus. Naopak je třeba správně…

Jak na reklamu v ekonomické recesi

Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na reklamu. Jak co nejlépe…

Jak vytvořit značku, o níž budou všichni mluvit?

Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější je však přimět je, aby o…

Reklama právě teď

Nejste si jisti, kterou část svých výdajů na reklamu si vdnešních ekonomických podmínkách udržet a…

Proč u vás nenakupují?

Investujete čas do marketingu svých produktů, ale stále se neprodávají tak, jak byste si přáli?…

Jaké je to být vaším zákazníkem?

Myslíte si, že se svaší společností dobře obchoduje? Vyzkoušejte si roli zákazníka. Vnější…

A nejvlivnějším reklamním médiem je...

Televize má stále největší vliv na nákupní rozhodování vrámci pěti významných světových trhů USA,…

Výpis 163171 z celkem 618